Egy vállalatot alapítani sosem volt könnyű. Ma sem az, és akkor sem volt, amikor mi négy éve a fejünkbe vettük a férjemmel, hogy bizony szeretnénk egy jól működő saját vállalkozást alapítani, ahol önmagunk értékét növelve tudjuk bevetni magunkat a munka világába, és nem valaki más cégét építjük folyamatosan, ráadásul úgy, hogy az sosem értékeli és sosem köszöni meg a munkánkat. Arról ne is beszéljünk, hogy a fizetést hogy, s minként generálja vagy folytja vissza felénk. Nem voltunk elégedettek és belevágtunk tehát egy saját alapításba, ami alapjában véve jól sikerült, hiszen felismertük, hogy jobb számos esetben egy külső partnertől segítséget kérni, mint mindent saját kézben tartani és aztán hibázni vagy kimerülni a folyamatos túlterhelésben, de nem minden esetben választottunk jól.
A munkavédelem területe volt például az első, amire úgy gondoltuk, hogy nem igazán lehet egy saját folyamatot kiépíteni pár kollégás cég esetén. Szükség volt egy jó szakértő brigádra, akik segítettek nekünk a jogszabályoknak való megfelelésben és egyéb teendőkben az alapításkor. Azt hittük jól döntöttünk, de most, hogy egy vállalati tanácsadó segítségével feltérképeztük a gyengeségeket és azt, hogy mi lehet annak a gátja, hogy a vállalkozás a folyamatos növekedést újra elérje rájöttünk, hogy bizony például ezen a területen sem mondhatjuk tökéletesnek az általunk kiválasztott szolgáltatást.
Ma már tudjuk, hiszen váltottunk és látjuk az activesafety csapatának munkáján, és főleg a munkavédelmi koordinátor lelkiismeretességén és hozzáállásán, kommunikációján, hogy bizony nem igazán döntöttünk jól az elején. Bár a szolgáltatás ment, és nem kaptunk bírságot sem soha, egyetlen esetben sem, de azért a tökéletestől és a jelenlegi csapat munkájától nagyon messze állt a minőség. Merjünk felülvizsgálni és váltani ha úgy látjuk, hogy a szolgáltatás minősége nem tökéletes, vagy épp romlott a kezdetekhez képest.